Gå til sidens indhold

Stand-in Support

Slap af med god samvittighed, og få IT-kompetencer i en ferie- eller sygdomsperiode.

Mangler I interne IT-ressourcer pga. ferie eller sygdom?

Mangler din virksomhed IT-ressourcer i forbindelse med, at jeres egne IT-medarbejdere er på ferie, eller er I inde i en sygdoms-ramt periode? Så gør brug af Conectos stand-in support. Ved at aktivere denne løsning, kan I få hjælp til at håndtere IT-mæssige problemer, der opstår, mens jeres egne medarbejdere ikke er til rådighed. 

Hvad indeholder løsningen? 

Din virksomhed får adgang til IT-supportere hos Conecto, der kan hjælpe med jeres dagligdags IT-supportopgaver. Der er tale om både 1st og 2nd level support, hvilket betyder, at I kan få hjælp på både bruger- og systemniveau. 

Virksomheden udpeger 1-2 interne kontaktpersoner, som varetager kontakten til Conecto på brugernes vegne. Servicen er til rådighed i hverdage mellem 08:00-17:00. Vi tager action på opgaven inden for 30 minutter. Bemærk i øvrigt, at der kan udvides med 24/7-support på systemniveau. 

Hvad koster det? 

Conecto stand-in support er simpelt opbygget. I betaler et rådighedsbeløb pr. påbegyndt uge samt et opgavebeløb svarende til det forventede timefor-brug pr. dag. Alt sammen i forhold til hvor mange brugere, der arbejder på systemerne. Begge beløb kan trækkes via Conectos klippekort. Kontakt Conecto for yderligere detaljer herom.

Kontakt Conecto på telefon +45 3336 3738 eller på info@conecto.dk for yderligere information.

Andre produkter og koncepter

Conecto Site Survey

Med Conecto Site Survey får du et tilgængeligt, stabilt og hurtigt trådløst netværk. Skal vi tage et kig på jeres trådløse netværk?

Conecto Technical Advisor

Med Conecto Technical Advisor får du en kontinuerlig sikring og udvikling af IT-platformen.

Conecto 24/7 inkl. NetScaler og Netværks Check

Årligt 24/7 Citrix Health Check – nu inklusiv NetScaler og Netværks Check.

Antivirus i Citrix

Optimering af Antivirus-opsætningen giver bedre performance.

Imprivata Pilot

En Pilot er et effektivt værktøj for den enkelte virksomhed til at teste og evaluere.

Network Health Check

Et Conecto Network Health Check gennemgår arkitekturen og verificerer, at alle komponenter i arkitekturen er opsat, konfigureret og patchet optimalt.

Office 365 ADFS

Med Conectos Active Directory Federation Services (ADSF) på NetScaler sikres og simplificeres brugernes login til Office 365.

IT-workflow analyse

Slip af med unødvendig IT-spildtid, og fokuser i stedet på det, I er bedst til.

Hosted Imprivata

Med en Imprivata hosting-aftale tager vi ansvar for at overvåge og monitorere jeres Imprivata-appliance, som placeres i vores hostingcenter.

Citrix- & netværks-Health Check

Med et Citrix- og netværks-Health Check bliver Citrix-miljøet og netværket metodisk gennemgået.